Nagroda Rektora

Wniosek o przyznanie Nagrody Rektora dla studentów i doktorantów, zgodnie z zarządzeniem 133/R/25 Rektora UG z dnia 17.10.2025, należy złożyć do dnia 30 października danego roku:


Wnioski za osiągnięcia sportowe studentów wymienione w § 4 ust. 1 pkt 2, w Biurze AZS pokój 106, ul. Wita Stwosza 58 (nie muszą zawierać potwierdzonej średniej ani podpisu Dziekana).

Osiągnięcia sportowe wpisujemy we wniosku w punkcie II b) forma i zakres działalności w Samorządzie Studenckim i innych formacjach studenckich 

Wnioski można składać w dniach:

poniedziałek – piątek w godzinach 9.00 – 15.00

WNIOSKI NALEŻYSKŁADAĆ W FORMIE PAPIEROWEJ DO DNIA 30.10.2025 W BIURZE AZS UG UL. WITA STWOSZA 58, GDAŃSK OLIWA – P. 106 (I PIĘTRO)


REGULAMIN PRZYZNAWANIA NAGRÓD

WNIOSEK (EDYTOWALNY)

Dodaj komentarz